Momentografie gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy!

Los dzieci nie jest mi obojętny, a od kiedy zostałam Mamą,  jest to spotęgowane! Oboje moich synów korzystało ze sprzętu, zakupionego przez WOŚP, a serduszka spotkałam w swojej matczynej karierze wielokrotnie! W tym roku oprócz tradycyjnego "wrzucenia pieniążka"  do puszki, po raz pierwszy raz postanowiłem pomóc w inny sposób i mam nadzieję, że mi w tym pomożecie, bo jak wszyscy wiemy,  pomaganie się opłaca! Najczęściej fotografuję dzieci- te które mieszkają pod sercem Mamy, te malutkie i te większe, więc z ogromną chęcią oddam w Wasze ręce wyjątkowa sesje zdjęciową.
Wylicytowana kwota trafi na konto WOŚP, a Wy otrzymacie cudowną pamiątkę, do której będziecie mogli wracać już zawsze.
Gwarantuję cudowną zabawę czy to w plenerze czy w studio, super atmosferę, która zapewni, że nawet jeśli nigdy nie staliscie przez obiektywem, poczujecie się swobodnie i wyjątkowo!
Sesja musi zostać wykonana do końca 2020 roku, a w jej wyniku otrzymacie 15 profesjonalnie obrobionych graficznie ujęć w wersji elektronicznej.
Jeśli kwota przekroczy 450 zł, otrzymacie dodatkowo cudowne odbitki w formacie 15x23 i fotoobraz z wybranego zdjęcia, w formacie 60x40!
Sesja zostanie wykonana w Bukownie, w studio lub plenerze.
Wygramy voucher otrzymacie w wersji elektronicznej, możecie przekazać go również na prezent!
W sieci znajdziecie mnie na www.momentografie.pl lub www.facebook.com/fotomomomentografie
Jeśli moja estetyka i spojrzenia trafia w Wasz gust - do dzieła!  Dołożmy razem swoją cegiełke do najpiękniejszej orkiestry świata ❤️

LICYTACJA ODBYWA SIĘ POD TYM LINKIEM - - - > https://allegro.pl/oferta/sesja-zdjeciowa-dziecieca-rodzinna-ciazowa-8851095852?utm_source=notification&utm_medium=addItem&utm_campaign=2a0eff48-74fc-46bd-9482-1913c7c334f1&utm_content=offer-link






Pages